Gymnasiets sommersexglæder del.1 – Drevet af lyst

SPAR MANGE PENGE

Lea sad og kærtegnede sine bryster med den ene hånd, og jeg var ganske sikker på at den anden var i fuld gang med at kærtegne hendes skød. Et stykke tid stod jeg…

Det var sidst på sommeren, og der var kun en uge til skolen igen skulle starte. Jeg havde netop overstået det først år i gymnasiet, og havde besluttet mig for at tilbringe den sidste uge i mine forældres sommerhus i Rørvig. Det var ikke udelukkende for at holde ferie, men lige så meget for at få læst den ene bog som vores dansklærer havde givet os som ”hyggelig” ferielæsning.

Jeg sad og rumlede i toget mod Hundested og fik, da toget endelig var kommet, frem samlet min bagage, steg af toget og gik over mod færgen. Jeg stod i mine egne tanker og ventede på at vi kunne komme om bord, da jeg blev prikket på skulderen. ”Hej, hvad laver du her”? Jeg vente og konstaterede at pigen der havde prikket mig på skulderen var Lea, en af pigerne fra 3.G. Normalt plejer jeg ikke at være genert, tværtimod, men der var et eller andet ved hende som fik mig til opfører mig en lille smule kejtet. Jeg fik forklaret at jeg skulle op i mine forældres sommerhus i Rørvig og nyde den sidste uge med den endnu helt ulæste bog.

”Rørvig, det var da pudsigt, der skal jeg også hen. Jeg har lånt min onkel og tantes sommerhus, som ligger på en af de små veje midt granplantagen på vej ned mod stranden.” Fik hun hurtigt bemærket, og efter lidt mere snak, mens vi fik gået om bord på færgen fandt vi ud af at sommerhusene kun lå to veje fra hinanden. Vi talte godt sammen på færgeoverfarten, og hun fik fortalt at hun kun skulle slikke solskin og bade inden skolen startede. Hendes fyr ville komme midt i ugen.

Efter sejlturen og en kort bustur stod vi af bussen og gik ned af den vej hvor mine forældres sommerhus lå. ”Så, er det her du skal tilbringe den næste uge sammen med en kedelig bog”? fik hun sagt, mens jeg gik op i den tilgroede indkørsel. Der var ikke meget at se. Huset kunne kun knap anes fra vejen, da haven for en stor del bestod af træer og en lille plæne som lå ganske i læ af huset. ”Det kan være at jeg skal komme og befri dig en gang imellem. Du har garanteret behov for nogle forfriskende svømmeture, og så kan du også underholde mig lidt, så jeg ikke behøver at bade alene”. Det var da helt ok svarede jeg og gik op mod huset. ”Vi ses” råbte jeg til hende mens hun fortsatte ned af vejen.

Det var tydeligt at der ikke havde været nogen de sidste 14 dage. Græsset var højt, blødt og indbydende. Huset var tomt og bagende varmt. Solen viste sig fra sin bedste side og varmede lystigt. Jeg fik stillet min bagage fra mig, konstateret at der ikke var noget i køleskabet og kørte derfor hurtigt på en af sommerhusets mange cykler til købmanden og fik handlet lidt proviant ind til de næste par dage. Således klar til at fordybe mig i bøgernes verden de næste par dage, stod jeg i det lange græs udenfor huset og besluttede med mig selv at det eneste rigtige at gøre var, at smide tøjet, finde et vattæppe som jeg kastede ud på plænen og herefter, kun iført det rene ingenting, lagde jeg mig på tæppet og kiggede op i luften, mens jeg mærkede solens stråler varme min krop. ”Hold op hvor er det lækkert” tænkte jeg mens jeg lukkede øjnene og nød livet.

Fra naturens side er jeg bestemt ikke dårligt udrustet, og jeg har da også med stor fornøjelse, luftet mit velhængte eksemplar til mange pigers/damer umiddelbare ros og fornøjelse. Og jeg mærkede hvordan jeg i min nøgne tilstand blev grebet af lyst, tog fat i pikken og onanerede mig hurtigt til en lækker udløsning, og faldt herefter om på ryggen i solen. Jeg havde ligget et lille stykke tid, og nydt det, da jeg blev ramt af dårlig samvittighed og hentede bogen, som trods alt var årsagen til at jeg befandt mig i sommerhuset alene.

Jeg ved ikke hvor lang tid jeg havde ligget og læst, men overrasket blev jeg, da jeg hørte Lea stemme ganske tæt ved. ”Hej, nå der er nok en der ligger læser og leger nudist på samme tid”. Jeg mærkede hvordan jeg rødmede svagt mens jeg kigge op på hende og fik svaret ”selvfølgelig, det er om at nyde solen så meget som muligt”. ”Har du ikke lyst til at tage med ned til stranden og få vasket rejsestøvet af?” spurgte hun mens hun skjult undersøgte min krop med øjnene. Jeg mærkede at mit slappe lem, på samme måde som kinderne var begyndt at få tilført noget blod, og var ved at opnå en vis fylde. ”Jeg ved ikke rigtig, der er så meget jeg skal læse….” fik jeg svaret, selv og jeg havde stor lyst til at tage en svømmetur, men ikke var særlig interesseret i at afsløre min efterhånden halvstive pik. ”Kom nu – der er masser af dage endnu som du kan nå at læse i, hvem ved, måske bliver det regnvejr…”. Situationen var ved at bliver lidt spændt, og jeg vidste ikke rigtig hvordan jeg skulle komme ud af den. ”Du tør måske ikke hente dine badebukser mens jeg kigger på…” sagde hun med et drilsk blik i øjnene. ”ork jo fik jeg svaret” og fortrød i samme øjeblik. ”Godt, så hent dem og lad os smutte ned til stranden”. Hun vendte sig om og begyndte langsomt at væk fra huset. Dette var øjeblikket jeg havde ventet på. I et spring var jeg oppe og nærmest løb med halvstiv pik ind i huset, fandt badebukserne og begyndte at trække dem på, men ak, hvordan skjuler man en ophidset tilstand i et par stramt siddende badebukser. Jeg træk badebukserne af igen og ledte i mit skab efter et par egnede badeshorts. Mens jeg stod sådan med min stadig halvstive pik pegende vel fremad dukkede Lea op i døråbningen. ”Kommer du snart?” sagde hun mens hendes øjne hvilede på min pik.  Jeg blev blussende rød i kinderne, men fandt heldigvis i samme øjeblik et par badeshorts som jeg hurtigt trak på, mens jeg lagde pikken til rette, så den ikke bulede for meget ud. Jeg tog det nærmeste badehåndklæde og gik udenfor, mens Lea fulgte efter. For ikke at miste nøglen til sommerhuset bandt jeg den fast til den ene håndklædestrop.

”Vi kan cykle derned. Vi har 4 cykler stående heroppe bag ved annekset” fik jeg brudt stilheden med. ”Ok”, og ganske kort tid efter var vi nede ved stranden. Jeg fik fortalt Lea at vi plejede at stille cyklerne lidt væk fra stien, mellem træerne, og vi cyklede derfor et pænt stykke ind mellem grantræerne før vi parkerede cyklerne.

SEX I DAG?

Der var en lille næste usynlig sti, som førte mellem træerne og buskene ned mod stranden. Vi nærmede os de første sandklitter da nogle høje klagende lyde fik os til at stoppe. Det var helt tydeligt at der var nogen som ikke badede men i stedet nød hinandens kroppe. Uden at sige noget til hinanden gik vi langsomt og lydløst nærmere, indtil vi havde frit udsyn til en ung mand hvis pik i seje træk, men i et fast tempo bevægede sig ud og ind af en tilsvarende ung mørkhåret piges kusse. Hun sad ovenpå ham og red frem og tilbage mens pikken gled ind og ud, og hans hænder kærtegnede hendes baller, bryster og ryg mens hun udstødte vellystige lyde.

Her stod jeg, sammen med en pige som jeg knap nok kendte og belurede et ungt par som elskede på livet løs. Jeg vidste ikke hvordan Lea havde det, men jeg kunne tydeligt mærke at situationen pirrede mig voldsomt. Min pik voksede faretruende, og badeshortsene måtte for anden gang i løbet af kort tid dække mit godt stive lem så shortsene mere lignede et rejst flagrende strandtelt. Det unge par stoppede for at skifte stilling. Den unge fyr rejste sig for at gå om bag den unge pige, hvorved han fik øje på os. ”Hej” sagde han, satte sig ned bag ved den unge pige, førte pikken op i hende bagfra og fortsatte knepperiet, som om det var det mest naturlige i verden at foretage sig på en åben offentlig strand.

Således opdaget og ganske ophidsede og en lille smule flove over at stå og lure skyndte vi os væk fra det elskende par og ned til vandet. Min stive pik dansede i shortsene mens jeg løb, og jeg glædede mig til at få den afkølet i vandet, og smed derfor håndklædet mens jeg løb og fortsatte direkte ud i vandet. Vandet gjorde sin virkning og da Lea efter kort tid stod ved siden af mig ude i vandet var den værste stivelse væk og kun en fyldig bule tilbage at se.

Vi var i vandet i lang tid men før vi gik helt i opløsning besluttede vi os for at lægge os op på vores håndklæder for at tørre. Mens vi lå og tørrede i solen spurgte Lea med et smil på læberne, hvad jeg syntes om det elskende par vi lige havde set. Jeg svarede – ganske i overensstemmelse med sandheden – at jeg faktisk var blevet en smule ophidset, men også lidt flov da vi blev opdaget. Lea havde det på samme måde og grinte frækt mens hun fortalte at hun også kunne finde på at gøre det samme – sammen med sin fyr naturligvis – selvom det hun havde set af mig bestemt ikke var nogen hindring. Jeg var ikke klar over om det var en opfordring til at haste op mellem klitterne og elske, eller om det bare var en løs bemærkning. Inden jeg fik besluttet mig forsatte Lea med at tale om hvor dejligt sex kunne være. Hun havde prøvet ganske meget, og efter et stykke tid lå vi ganske ugenerte og talte om vores nogle af vores erotiske oplevelser. Jeg mærkede med en vis tilfredsstillelse at Lea undersøgte min krop med øjnene mens jeg fortalte om nogle af mine oplevelser. Jeg kunne godt mærke at snakken påvirkede mig og at min pik var godt stiv, men rejste mig alligevel langsomt med front mod Lea, da hun foreslog at vi gik i vandet en sidste gang inden vendte tilbage til sommerhusene – jeg skulle vel hjem og læse! Lea fik øje på min bule i shortsene, stak i et stort smil og sagde med en drillende stemme ”Liderlige fyr” og løb ud i vandet. Jeg fulgte efter, og vandet gjorde igen sin kølende virkning og pikken faldt igen til en knap så faretruende størrelse.

Vi forlod stranden samme vej som vi kom derned – det vil sige gennem klitterne – men det elskende par fra før var desværre forsvundet. Vi cyklede tilbage til sommerhusene. Da vi nåede til Lea’s onkels sommerhus spurgte Lea om jeg ikke ville se hvordan sommerhuset så ud. Jeg var stadig i syv sind. Var det en invitation til hed elskov – til trods for at hun havde fast fyr – eller var det bare en almindelig venlighed. Grunden var en stor naturgrund, hvor der kun var en ganske lille plæne som lå helt ugenert foran huset. Jeg gik med indenfor og blev ret imponeret over hvor flot det var indrettet. Ud mod haven var der et panoramavindue og en stor glasskydedør, som gjorde det muligt at sidde i en blød og lækker lille sofagruppe mens man kiggede ud i den vilde natur. Lea hentede et par glas med iskold juice som vi drak mens Lea fremviste huset. Jeg tænkte så det knagede og overvejede indtil flere gange at dreje samtalen ind på sex, men måtte erkende at jeg alt for hurtigt fik drukket min juice, og da jeg fik stillet glasset fra mig i det åbne køkken sagde jeg at jeg nok hellere måtte komme hjem til mig selv og læse.

Jeg cyklede langsomt tilbage mod sommerhuset og var efter kort tid tilbage. ”Pokkers” tænkte jeg da jeg konstaterede at jeg havde glemt håndklædet og dermed nøglen ovre ved Lea. Der var ingen vej udenom og kort tid efter befandt jeg mig atter i indkørslen til Lea’s onkels sommerhus. Jeg gik op mod sommerhuset og kunne inden jeg nåede forbi alle træerne og buskene, og ud på den lille plæne se, at Lea sad i sofagruppen med ryggen mod haven.

Et eller andet fik mig til at stoppe op. Lea sad og kærtegnede sine bryster med den ene hånd, og jeg var ganske sikker på at den anden var i fuld gang med at kærtegne hendes skød. Et stykke tid stod jeg og nød hendes leg med sig selv, men blev dog overrasket, da hun løftede hånden fra skødet. I hånden havde hun en gummidildo som hun nu masserede mod sine bryster og igen førte ned til skødet. Min pik blev vild. Dette var for meget. Jeg var stangliderlig og måtte gøre noget. Jeg gik lidt baglæns mens jeg stadig – med lidt besvær – kunne holde øje med Lea. Jeg stoppede og råbte med en frisk stemme: ”Hej Lea, er der nogen hjemme”? Og gik langsomt men sikkert op mod huset. Inden jeg nåede helt ud på plænen så jeg Lea stoppe gummidildoen ned bag en af sofapuderne, hvorefter hun hurtigt rejste sig og gik ind på et af værelserne.

Jeg fortsatte op til huset mens jeg igen kaldte på Lea. ”Hej Lea, det bare mig, jeg glemte mit håndklæde og nøglen til huset”. Jeg trådte ind i huset gennem den åbne glasskydedør, og i samme øjeblik kom Lea ud fra værelset med en badekåbe på. ”Hej, det er godt nok hurtigt du kommer tilbage” sagde hun. ”Ja, jeg har glemt mit håndklæde og nøglen til huset”. ”Jeg kan ikke lige huske hvor jeg har lagt det” svarede jeg mens jeg gik over til sofaen for bevidst at lede efter det bag ved sofapuderne, selv om jeg ganske udmærket vidste at det lå på en bænk i en anden side af stuen. Jeg havde ikke set forkert, bag den ene sofapude stødte min hånd ind i en stadig vibrerende dildo. ”Nå for søren, hvad laver dem mon her”? Sagde jeg med et frækt smil på læberne og kiggede over på Lea. ”Forstyrrede jeg dig i noget vigtigt? Jeg kan mærke at den stadig er tændt”. Jeg kiggede på Lea som var blevet en kende rød i kinderne, og igen ned på dildoen, som ikke var en specielt stor. Den var hudfarvet, og havde form af et godt rejst lem med blottet pikhoved med et lille par nosser nederst på skæftet.

Jeg gik over mod Lea mens jeg stadig studerede dildoen. Hun blev stående. ”Er du sikker på at du ikke hellere vil prøve noget meget stift og levende”? Rejsningen i mine shorts var enorm. Det dunkede og der var ingen tvivl om at jeg ville gøre hvad som helst for at erstatte dildoen med min egen pik. Jeg stod nu foran Lea og kiggede hende i øjnene. Hun smilede til mig. Jeg åbnede badekåben og afslørede hendes nøgne krop, lod mine hænder glide ind under badekåben og lod dem kærtegnede hendes mave og bryster før de løftede badekåben af hendes skulder og lod den falde på gulvet. Jeg kyssede hende let på munden og fortsatte med et kys på hver skulder mens mine hænder kærtegnede hendes nakke og ryg. Jeg kyssede hendes bryster og slikkede på hendes brystvorter med tungen og mærkede hvor faste de var, sugede dem skiftevis ind i munden mens tungen cirklede omkring de hårde brystvorter. Jeg fortsatte ned af maven og skiftevis slikkede og kyssede hendes krop. Da jeg nåede hofterne fortsatte jeg med små våde kys og bevægede mig langsomt ned mod hendes varme skød. Lea lagde sine hænder på mit hoved, og jeg hørte hende sukkede et vellystent suk. Jeg fortsatte med at kysse hendes lille krusede dusk mens jeg lod hænderne kærtegne indersiden af hendes lår og ganske svagt berøre hendes kusseåbning. Hun var drivende våd, og gik svagt ned i benene så kussen åbnede sig. Jeg bevægede mig igen opad med munden, og lod igen min ene hånd glide op ad hendes lår og glide gennem hendes fugtige revne.

Jeg stod stadig med mine shorts på og en kanon stiv pik som kæmpede for at komme ud. Idet jeg igen kyssede Lea på munden trådte hun lidt tilbage mens hendes hænder kærtegnede min ryg. Hun kyssede mine brystvorter og fortsatte med at kærtegne mig ned af ryggen, lod hænderne glide ned over mine baller udenpå shortsene. Hendes tunge slikkede min navle mens hendes hænder gled op under shortskanten og kærtegnede mine baller med et fast greb. Hun trak hænderne ud og greb i stedet fast i elastikken på shortsene som hun nu langsomt men sikkert trak ned, hvorved min stive pik sprang frem. ”Hvor er den sød” sagde hun og gav den et stort vådt kys. ”Jeg er nødt til at mærke den med det samme. Jeg har ikke tænkt på andet en pik siden jeg så dig i formiddags med dit stive lem”.

Hun bad mig sætte mig i sofaen, hvilket jeg gjorde med stor forventning. Hun satte sig på hug og spredte mine ben så hun kunne komme til at tage mit stive lem i munden. Med en øvet hånd og tunge fik hun blottet mit pikhoved, gav mig et krævende sug på hele pikken, hvorefter hun rejste sig og kravlede op i sofaen så hendes kusse åbnede sig over min blottede pik. Hun førte sin ene hånd ned og styrede pikken til rette i hendes kusseåbning, og gled ganske langsomt ned over den. Jeg lukkede øjnene og nød hvorledes min pik langsomt blev opslugt af hendes krævende kusse. Hun lod pikken glide i bund og trak sig så tilsvarende langsomt tilbage igen til pikhovedet igen hvilede i åbningen. Hun fortsatte sådan et stykke tid mens hun langsomt øgede tempoet. Jeg bukkede mig forover og kyssede hendes bryster mens mine hænder kærtegnede hendes ryg og baller mens pikken gled ud og ind i et efterhånden hastigt tempo. Lea greb fat i mig og stønnede højlydt. "Jeg kommer, jeg kommer, bliv ved bliv ved". Hendes bøn om at jeg skulle blive ved var ganske overflødig. Jeg vidste ikke hvad jeg ellers skulle gøre, jeg havde længe været ved at komme men havde med stort besvær holdt udløsningen tilbage. Lea’s orgasme var voldsom, men til trods for det, fortsatte hun sit vilde ridt. Jeg opgav at kæmpe imod mere, og med et sug og en gysen gennem hele kroppen skød jeg min ladning sperm op i hende. Lea fortsatte med at ride på min stive pik. "Nu får vi se om den er bedre en dildoen" sagde hun med et drillende sultent blik i øjnene.

Jeg plejede ikke at have problemer med at komme mere end en gang, men jeg plejede altid at skulle sunde mig lidt først. Det var der ikke tid til nu. Lea var som besat, og hendes skød roterede som besat mens min pik fortsat gled ind og ud af hendes kusse. Hun bøjede sig fremover og slikkede mig i øret, og hviskede at det var en dejlig pik jeg havde. Om det var fordi hun slikkede mig i øret eller fordi hun roste min pik ved jeg ikke, men efter kort tid genvandt pikken sin rejsning og hårdhed igen. Jeg insisterede dog på at vi skiftede plads så jeg kunne få lov at slikke hendes kusse. Lea trak sig hurtigt fri af min pik og satte sig ved siden af mig i sofaen og spredte benene godt ud til hver sin side. "Hvor bliver du af"? grinede hun, mens jeg gled ned på gulvet foran hendes sultne kusse. Jeg slikkede og suttede, lod et par fingre glide op i hende, smagte på hende kussesafter som så småt var ved at blive blandet med min egen sperm. Jeg fandt hendes klitoris med tungen og kredsede om den, og sugede den så nærmest ind i munden. Lea sukkede og nød behandlingen, men efter et lille stykke tid mærkede jeg Lea trække mig opad, så jeg til sidst lå på knæ med pikke pegende ret frem mod hendes kusse. Hun rykkede sig ud på kanten af sofaen, tog fat i min pik og førte den hen til hendes kusseåbning. Hun trak mit hoved hen til sig og kyssede mig krævende på munden, og kort efter dansede vores tunger med hinanden.

Det svuppede højlydt mens min pik rytmisk gled ind og ud. Den havde igen genvundet sin fasthed og styrke. Vi elskede længe på denne måde og jeg kunne igen mærke den pirrende fornemmelse af en orgasme der langsomt var ved at tage form. Jeg trak pikken ud af Lea, og bad hende sætte sig på knæ i sofaen, sprede benene lidt, tage fat i sofaryggen med hænderne og skyde enden bagud. Igen lod jeg mine hænder kærtegne hendes fødder, ben og lår, og spredte til sidst hendes skamlæber og lod min stive pik bore sig op i hende. Jeg var helt i sansernes vold, og begyndte at kneppe hende som en besat, med mine hænder hvilende på hendes hofter. Efter kort tid eksploderede jeg igen i en orgasme som næsten tog luften ud af mig. En ladning sperm blev pumpet op i hende, og jeg kunne høre at Lea sukkede efter mere. Jeg blev helt slap i kroppen, mærkede kræfterne forvinde og lod langsomt pikke glide ud af Lea igen.

”Åh nej, du må ikke stoppe, jeg var lige ved at komme igen – fortsæt”. Jeg var klar over at pikken ikke kunne bruges til noget lige foreløbigt, og begyndte i stedet at fingerkneppe hende. Lea vred sig krop ved denne berøring, og det var vidunderligt at høre hendes nydelse. Mit blik faldt på gummipikken som jeg havde lagt på spisebordet lidt derfra. Jeg stoppede med fingerknepperiet, og hentede hurtigt dildoen. Jeg tændte for den og mærkede hvordan den summede, og med et smil om læberne førte jeg den ned til hendes kusse, som var helt åben og saftig. Jeg lod det snurrende gummipikhoved kredse omkring hendes klitoris. Min sperm var langsomt ved at glide ud af hende, og virkede som formidabel smøring da jeg lod dildoen glide op i hende. Den gled helt ind, så kun de små gumminosser var synlige. Jeg førte dildoen ind og ud i hendes kusse, og lod den ramme alle mulige og umulige positioner, og hørte hendes tilfredse klynke lyde når den ramte et følsomt punkt. Jeg øgede tempoet, hvormed jeg kneppede hende med dildoen, og efter et lille stykke tid hørte jeg hende klynke sin orgasme ud i stuen. Jeg trak dildoen ud af hende, og hun vendte sig om og grinede til mig. ”Der er intet som en rigtig stiv pik, der kan igen og igen”. Hun greb dildoen og slikkede frækt på en inden hun slukkede for den. Jeg satte mig op i sofaen til hende og spurgte hvis dildo det var. ”Det er min – det vil sige – det er faktisk Torben der har købt den til mig. Han er knap så udholdende som dig, og har svært ved at stille min sult, selv om han er meget fantasifuld og ikke har nogen begrænsninger. Nogen gange nyder han ligefrem at se mig tilfredsstille mig selv. Vi har et meget frit sexliv, og har ikke noget imod at vi samler appetit hos andre”.

Vi blev siddende lidt sammen, hvorefter vi tog et hurtigt brusebad. ”Nu er jeg altså nødt til at komme tilbage og få læst” sagde jeg med en vis beklagelse i stemmen. Jeg havde taget shortsene på, fundet håndklædet og nøglen, og var på vej ud af huset. ”Ses vi til en badetur i morgen igen, og måske kan vi også sole os i klitterne” sagde Lea med et frækt smil på læberne. Jeg smilte tilbage og sukkede opgivende at jeg nok ikke fik læst den bog alligevel, da jeg selvfølgelig var nødt til at passe på hende på stranden indtil hendes fyr kom. Telefonen ringede, og Lea tog den. Af samtalen kunne jeg høre at det var Torben hun talte med. ”Ja, du kan tro at jeg nyder det – jo jeg er helt nøgen, jeg har lige fået en vidunderlig tur med Vilbert – nej jeg har slukket den. Det var en dejlig tur, men jeg kunne godt bruge en rigtig pik – om jeg ikke bare kan finde en? – måske – jeg tror jeg går ned på stranden og finder en – hvornår kommer du”. Samtalen fortsatte lidt endnu, og da hun endelig lagde røret på sagde hun at han ville komme lidt før end planlagt, men at vi stadig kunne nå en tur til stranden dagen efter, hvis jeg havde lyst….