2 blonde danske pigers ferie med græske mænd

SPAR MANGE PENGE

Min mor havde advaret os!

Jeg har læst alle de gode og frække oplevelser i har haft, og har fået lyst til selv at bidrage med en oplevelse jeg havde sidste år. Jeg hedder Camilla, er 19 år gammel og har næsten lige afsluttet HG. Jeg bor i en stor lejlighed i Ballerup sammen med to veninder. Det skal lige siges, at ingen af os er lesbiske, selvom det tit er det folk tror, når de hører vi bor sammen! Vi gør det udelukkende for økonomiens skyld. Og vi har da også hver vores værelse, hvor vi kan være i fred for hinanden.

Sidste år havde min ene veninde, Thea og jeg, besluttet at tage på feriesammen.

Hun havde lige slået op med en fyr og trængte til lidt luftforandring. Det samme syntes jeg også jeg gjorde, efter et laaaangt skoleår. Vi tænder begge på mørke mænd, så der var ingen diskussion da Thea foreslog Kos.
Vi fik bestilt billetter og det hele og var klar til at rejse.
Langt om længe kom vi ned i varmen. Det var skønt! Af sted til hotellet og få pakket ud, så vi kunne kravle i bikinien og komme på stranden.

Min mor havde hjemmefra advaret os imod at bade topløse, fordi vi begge to er lyshåret og nok ville have svært ved at være i fred for de græske mænd, der angiveligt skulle være helt vilde med blonde piger! Og det ville jo nok heller ikke være så smart at rende fra hotellet til standen kun iført bikini, så vi havde vores sommerkjoler uden på. Vi fik da også indimellem nogle frække ord med på vejen, men da vi kom på stranden var der masser af piger der var topløse, så der gik ikke mange sekunder efter kjolen var smidt, så røg toppen af også. Der gik mange græske mænd frem og tilbage på stranden, for at kigge på de næsten nøgne piger.
Ikke langt fra os lå der 4 mænd og lurede. Jeg tror det var de lokale strandløver, de var ca. 35-45 år gamle, og troede tydeligvis de var dejlige!

Nu skal du bare se, sagde Thea og tog solcremen og hældte en masse ud over sine bryster og smurte dem ind.
Hvis øjne kunne springe ud af hovedet, havde de gjort det på de mænd! Én af dem havde en rimelig stor bule i sine boxershorts, og det grinte vi meget af på den ferie!

Om aftenen sad vi ved poolbaren på hotellet. Det var bare skønt, dejlige og billige drinks og dejligt lummert. Efter et par drinks faldt vi i snak med bartenderen. Han var en yderst charmerende mand, og mange af de piger der var i baren, var der vist kun for hans skyld. Vi kunne ikke rigtigt udtale hans navn, så han blev døbt Markos. Han var 33 år og havde ingen kone eller kæreste. Han ville gerne vise os rundt på øen næste dag, og vi tog imod tilbudet.
Næste dag hentede han os på værelset og vi gik ud til hans bil. Han kørte rundt og viste os de forskellige seværdigheder på øen og det blev afsluttet med en god frokost hjemme hos ham. Da han kørte os tilbage til hotellet, spurgte han om vi kom i baren den aften, og det havde vi da planer om.

Om aftenen i baren, hvor vi var blevet godt fulde af alle de gratis drinks vi havde fået, tilbød Markos at vi kunne gå en tur langs stranden, når baren lukkede.
Det gjorde vi så.
Thea gik på den ene side af ham, og jeg på den anden. Han tog os i hver sin hånd da vi havde nået stranden. Vi gik i dyb tavshed og jeg ville have ønsket, jeg var alene med ham, men det gjorde Thea sikkert også. Efter et stykke tid trak han os begge tæt ind til ham og lagde en arm rundt om min og Thea´s hofte, mens vi gik videre. På vej tilbage gled hans hånd ned på min numse, og det gjorde den garanteret også på Thea´s. Han nussede mig blidt på numsen og jeg havde lyst til at kaste ham ned i sandet og voldtage ham! Da vi nåede tilbage til hotellet kyssede han mig og Thea farvel og pågensyn.
Næste dag, efter endnu en lang dase dag på stranden, skyndte vi os op til baren. Men Markos var der ikke, og da vi spurgte efter ham, fik vi at vide han havde fri i dag og var gået sammen med en svensk pige.
En svensk pige??!!

Slukøret drak vi et par drinks og gik i seng. Næste morgen var den næstsidste dag vi havde på Kos. Vi traskede til stranden igen og havde ligget et par timer da Markos kom løbende hen mod os. Han satte sig imellem os og undskyldte at han ikke havde sagt han havde fri i går.
Hvordan fandt du os, spurgte jeg. Jeg spurgte bare nogle af de unge fyre, der render rundt her, hvor de to flotteste piger med de flotteste bryster var henne, grinte han og kiggede på mine bryster. Jeg blev helt vildt flov og havde lyst til at tage min top på igen, men det ville virke latterligt, tænkte jeg, nu har han jo set dem. Thea spurgte hvad han havde lavet i går og han svarede at han viste en svensk dame rundt på øen, ligesom med os.
Det virkede troværdigt nok.
Vi fortalte ham at det var vores næstsidste dag på øen og at vi i morgen eftermiddag skulle rejse hjem. Så foreslog han at vi kom hjem til ham om aftenen, så ville han holde en afskedsfest for os. Vi aftalte at han hentede os på hotellet kl. 19:00.Vi skyndte os tilbage til hotellet for at se om vi havde noget tøj vi kunne tage på til den fest. Det mente vi jo selvfølgelig ikke vi havde, men det gik alligevel. En kort hvid sommerkjole, et par hvide G-strengstrusser og et par hvide plateau-sko havde jeg på.

SEX I DAG?

Thea var lidt finere synes jeg. Hun havde en stram hvid lårkort nederdel på, også G-strengstrusser bare i sorte, en lyseblå mavebluse og et par hvide sommersko på.
Da kl. var 19 kom Markos og hentede os. Han syntes virkelig vi lignede nogle fotomodeller i det tøj. Da vi kom hjem til ham, var 2 af hans venner der også. De var ret sjove og vi havde det rigtig hyggeligt mens vi spiste. Vi blev ret fulde under middagen alle sammen.

Thea og jeg lærte at danse lambada, det var godt nok sjovt! De var godt nok lidt nærgående i starten syntes jeg, men det hører jo til, at manden har sin hånd på pigens numse, når der danses lambada. Fyren har sit ene lår mellem mine ben, jeg har mit ben mellem hans, så jeg kunne igennem min tynde kjole og hans shorts mærke, at der skete ting og sager i bukserne på dem, når vi dansede så tæt. Markos kom ind med en bowle fyldt, med en eller anden form for alkohol, samt små vandmelon stykker. Det smagte vildt godt, men man blev altså kanon-stiv af det. Vi sad alle 5 ved bordet, snakkede og drak.

På et tidspunkt kommer en af Markos´s venner ind på sex. Vi var alle så stive at ingen længere var generte. Han fortalte lidt om sine egne oplevelser og ville gerne høre om mine og Thea´s.Vi fortalte lidt om hvordan teenagere opfører sig i Danmark når de er i byen. Thea fortalte, at hun var 15 første gang hun havde et rigtigt samleje med en fyr, og at en anden fyr havde prøvet at stikke den op i hende, da hun var 14, men at det kunne ikke lade sig gøre p.g.a. det gjorde for ondt på hende.
Jeg fortalte, at den første gang jeg havde en fyr oppe i mig, var da jeg var 14 år. Han ville ikke bruge kondom og da han var færdig, spermede han ud over min kjole, som jeg lige havde købt for 1700 kr! Nej hvor blev jeg gal på ham, fortalte jeg, og det grinte vi længe af.

De kunne dog ikke helt forstå, at vores forældre ikke havde passet noget bedre på os dengang. Det ville aldrig være sket her på øen. Sådan snakkede vi lidt videre og drak en masse. Ingen tvivl om at de blev liderlige ved vores historier. Det tror jeg faktisk også selv vi blev. Markos ville have nogle billeder af os, som minde. Han hentede sit kamera og tog en masse billeder, mens vi sad og snakkede.
Thea havde også sit med og tog også lidt billeder. Det var efterhånden blevet sent og en af Markos´s venner gik hjem. Jeg var også ved at være lidt halvtræt, men Markos foreslog vi gik ned og satte os på stranden. Så det gjorde vi.
Masser af sprut, snacks og tæpper tog vi med. Det var ved at lysne igen, og Markos lavede et lille bål. Så sad vi der og drak lidt videre.

Det var rigtig dejligt at mærke den lune brise, som kom ind fra havet. Jeg smed skoene og gik ned til vandet. Det føltes meget varmt, men det har sikkert også været ligeså varmt som luften.
Ja, lad os bade, foreslog Markos´s ven og smed det meste af tøjet og hoppede i. Markos smed også tøjet, undtagen underbukserne og løb ud i vandet. Kom nu, råbte de. Nå ja, tænkte jeg og gled ud af kjolen. Jeg stod nu kun iført mine hvide G-strengstrusser, og Thea i sine sorte.

Vi tog hinanden i hånden og løb ud. Men det var slet ikke så koldt, som man forventede. Efter at have svømmet lidt rundt gik vi op på land igen for at tørre. Da jeg havde lagt mig på tæppet ved ilden, opdagede jeg hvad jeg havde glemt, nemlig at mine hvide trusser nu var blevet gennemsigtige. Nå men hvad, pyt med det, vi lå jo alligevel topløse og de havde nok set hvordan en pige ser ud mellem benene før.

Markos lå og smilede frækt til mig, og fuld og dum, som jeg var, så spredte jeg mine ben lidt, så han kunne se op mellem dem. Han stirrede helt vildt og jeg synes bare det var sjovt at tirre ham. Markos´s ven lå og bagte helt vildt på Thea, som også flirtede lidt igen. Han spurgte Thea, om hun ikke ville med ud i vandet. Det gjorde de så.
Da de var gået, lagde Markos sig over ved siden af mig. Han lagde en hånd på min mave og nussede mig blidt, mens hans hånd hele tiden kom lidt nærmere mine bryster. Jeg lod ham gøre det, det var jo ganske uskadeligt. Og ganske rigtigt, inden længe havde han sin hånd på mine bryster. Han legede med dem, nussede dem, klemte dem sammen og kærtegnede dem. Så gled hans hånd lige så stille ned til mine våde trusser og kærtegnede mig uden på trusserne. Jeg sagde stop, fjernede hans hånd og bad ham lade være. Men han blev ved. Til sidst gav jeg op. Han trak trussekanten til side og fandt min klitoris, kørte sin langfinger i cirkler.

Det var da dejligt, men længere ville jeg heller ikke gå. Han spredte mine ben lidt og ville stikke en finger op i mig, men det ville jeg ikke og sagde igen stop. Så prøvede han at trække trusserne af mig, men det ville jeg heller ikke og holdt fast i dem, med det resultat at de gik i stykker. Så begyndte jeg at grine, og vupti så rullede han rundt og lå oven på mig, mellem mine ben. Jeg prøvede at skubbe ham væk, men han tog mine hænder og holdt dem fast over mit hoved. Jeg bad ham om at holde op, og samtidig kunne jeg mærke hans lem på vej op i mig. Jeg nærmest råbte til ham at han skulle stoppe, at jeg ikke ville, og i det samme gled han helt op i mig. Jeg sukkede og sagde ok, så skynd dig, og var bange for at de to andre ville dukke op når som helst. Han holdt mig stadig fast, kyssede mine bryster og begyndte at bevæge sig oppe i mig. Jeg lukkede øjnene og lyttede efter om jeg kunne høre Thea og Markos´s ven.

Imens lå Markos og kneppede løs. For hver gang han stødte i bund, gled jeg længere og længere op på tæppet. Jeg spændte alt hvad jeg kunne i underlivet, i håb om han så ville blive hurtigere færdig. Det opdagede han vist ikke, for han sagde; du er dejlig stram, Camilla. Efter ca. 5 minutter, vil jeg tro, var jeg gledet helt ud i sandet. Jeg bad Markos om at komme ind på tæppet igen. Han stoppede, slap mine hænder og trak sig ud af mig. Jeg kravlede med ham tilbage på tæppet, lagde mig på ryggen og ham trængte op i mig igen.

Jeg kiggede på mit ur og så at nu havde han kneppet mig i 17 minutter! Han måtte da snart være færdig for pokker! Jeg gættede på jeg i morgen ville være temmelig øm, og det var jeg også. Endelig skete der noget. Han trak den ud, tog min hånd hen til hans pik og ville have mig til at gøre det sidste. Jeg greb fat i den, rejste mig lidt op og begyndte at “rive den af” på ham. Så kom han. Der kom en tyk fed stråle, som lagde sig fra min venstre skulder, ned over mit venstre bryst og ned ad maven. Til sidst klattede den lidt på min tissekone og Markos faldt ned ved siden af mig. Jeg tog min hånd og gned hans sæd ud over hele min krop, så jeg igen føltes tør. Markos kyssede mig og sagde, at han aldrig havde kneppet en skandinavisk pige før.

Han spurgte om ikke han måtte få et minde om det her. Jeg spurgte hvilket og han svarede, at han gerne ville have mine ødelagte trusser som minde. Det var godt nok noget af det mærkeligste jeg længe havde hørt, men ok, de var jo alligevel i stykker, så…Jeg tog mine trusser af og gav ham dem. Mens jeg tog min kjole på stoppede han mine trusser i lommen.

Jeg lagde mig igen ved siden af ham og tog fat i hans nu slappe pik. Den var helt fedtet og våd. Vi kyssede lidt mens jeg legede med den. Han var nu sød nok, tænkte jeg. I det samme kom Thea og Markos´s ven tilbage. Markos råbte noget til sin ven, som vi ikke forstod. Han svarede tilbage og Markos hviskede mig derefter i øret, at de også havde ligget og kneppet.

Jeg kiggede på Thea, der lod som ingenting. Vi pakkede sammen og gik hjem for at sove. Næste dag snakkede Thea og jeg, om hvad der var sket. Vi grinte og synes det havde været sjovt, specielt det med at Markos ville have mine trusser.
Da vi langt om længe sad i bussen på vej til lufthavnen, sad der to svenskepiger foran os. Den ene sad og pralede overfor den anden med, at hun havde scoret en bartender på vores hotel. Det lød spændende og vi sad begge og lyttede. Hun havde givet ham sine trusser som minde om sig selv! Thea og jeg kiggede på hinanden og tænkte sikkert det samme, mon det var den svenske pige, Markos havde “vist rundt på øen”??!