Min elskede med en ung fyr

SPAR MANGE PENGE

Hun begyndte at gnide hårdt og hurtigt på min pik og greb ud efter roden af Marcos pik, og imens hun næsten holdt op med at ånde gennemrystedes hun af en intens orgasme…

En beretning om hvordan fantasi og virkelighed kan arte sig. Min elskede Bente og jeg havde  bestilt en rejse til Italien, nærmere bestemt til øen Ischia, der ligger ved den  napolitanske bugt. Vi havde set frem til en dejlig romantisk ferie med vin, god mad og  selvfølgelig masser af hed elskov. Bente er en smuk, slank og meget feminin kvinde,  fantastisk elsker og er som jeg er midt i halvtredserne. Jeg er selv høj mørk med begyndende  gråt hår. Vi har et meget aktiv og fantasifuldt sexliv og inderligt kærlighedsforhold, der  har varet i mere end tyve år. Vi havde begge set frem til vores drømmeferie og nu sad vi i  flyveren med champagne og nød hinandens selskab. Flyet mellemlandede i Rom, hvorfra vi fløj  videre til Napoli og derfra med båd til Ischia. Vores hotel havde en rigtig smuk og højt  beliggenhed, men der var – skulle det vise sig – en godt stykke vej til en god badestrand.  Vi ankom først på aftenen og en ung mand fra receptionen, hjælp os med vores bagage. Han var  en dreng omkring 16 år, helt sorthåret og med mørke brune øjne, og selvom han var høj af sin  alder virkede han lidt drenget og en smule genert. Han talte dog rimelig godt engelsk og vi  fik at vide at han hed Marco og hans far arbejdede i receptionen. Jeg kunne se Marco  smugkigge på Bente da vi gik mod værelset og jeg tror hun så det. Vi takke pænt og gav ham  en god drikkeskilling og han smilede varmt og bukkede let og ønskede os et godt ophold og  ferie.

Vi havde været tidligt oppe, var en smule trætte men ville dog have et bad før vi gik til  sengs. Bente smed hurtigt sin korte nederdel skjortebluse og samme vej røg trusser og bh. Vi  var begge hurtige under bruseren, og lod sæbe og varmt vand massere vore anspændte muskler.  Synet af sæben, der langsomt gled ned af hendes smukke krop og faste bryster, fik min pik  til at rejse sig. – Er den parade for mig, sagde Bente og smålo, imens hun blidt tog om min stive pik med sin  hånd. Det må vi hellere få gjort noget ved, ikke ? – Jooohh, sagde jeg med grødet røst. Det ville være dejligt.

Jeg førte min højre hånd til hendes varme fugtige fisse og lod pegefingeren glide forsigtig  ind, imens jeg omhyggeligt sørgede for at ramme hendes klitoris på vejen ind, imens jeg med  den anden hånd forsigtigt lod mine fingre køre i små cirkler omkring hendes brystvorte.  Bente sukkede og lukkede øjnene. Jeg kunne mærke hun greb ud efter min pik og trak forsigtig  forhuden tilbage. Hun tog lidt sæbeskum og smurte det på min pik med den ene hånd og lod den  anden kærtegne mine nosser. Min finger bøjede jeg således at jeg kunne gnide direkte mod  Bentes klitoris og jeg kunne høre hende stønne stadig heftigere. Efter en stund med  gensidige kærtegn, bøjede Bente sig forover og lod min pik glide ind i hendes varme mund.  Jeg lænede mig tilbage op ad vægen for at kunne nyde synet bedre. Hun sad på hug og jeg  kunne se at hun førte sin hånd ned til sin kusse. Den stod allerede lidt åben og hun  masserede i cirkler omkring hendes klitoris. Det var utroligt frækt og jeg stønnede sagte.  Nu prøvede hun at køre pikken helt i bund i hendes mund, og jeg kunne mærke hvordan det  kriblede i min pik.  – Aahh ja uuuu ååå, gled ud over mine læber og jeg glemte helt hvor jeg nu var.  Hendes tungearbejde fik mig næsten ned på knæ og pludselig stoppede Bente og kiggede direkte  på mig, rejste sig og skrævede ind over mig. Langsomt lod hun min stive pik hvile ud for  hendes varme skedeåbning og lod pikhovedet glide omhyggeligt frem og tilbage over hendes  skamlæber.

– Er du klar til at mærke min våde kusse stramme om dit dejlige lem, sagde hun og lod sig  derefter glide langsomt ned over min pik.  – Ahhh ja, sagde hun ,og holdt et lille stop, da hun var halvt nede over min pik.

Hun rejste sig langsomt op igen så jeg kunne se hvordan hendes skamlæber stramt fulgte mit  stive lems profil. Jeg stønnede kort og sagde,  – Du er så dejlig lækker, din stramme våde kusse gør mig så liderlig. Hun smilte og lod sig  med lukkede øjne glide i bund ned over min pik.  – Hmm jaaa… mumlede jeg og tog fat om hende dejlige bryster jeg lod hovedet hvile på min  højre skulder. Bente øge rytmen og jeg kunne høre hvordan hendes velformede røv klaskede mod  mine lår hver gang hun røg i bund. Det rykkede i Bente, der fortsat øgede farten og jeg  kunne nu se hende slå sig rigtig løs. Hun tog fat i min brystmuskler og klemte på min  vorter.  – Ahhhhh jaa din pik er så dejlig stønnede hun, og jeg kunne nu mærke hvordan hendes safter  blandet med de sidste sæberester, der nu langsomt gled ned over mine nosser.

Nu kom Bente og hendes sammentrækninger i skeden klemte om min pik, hun lænede sig ind til  min nakke og bed mig på siden af halsen mens hun klemte mine brystvorte hårdt. Jeg mærkede  hvordan hendes orgasme fik hendes kusse til næsten at malke mit lem og varmen bredte sig  over hele min krop. Det var nu kun et spørgsmål om sekunder med denne behandling før jeg  ville komme, så jeg gav tegn til hun skulle flytte sig. Bente rejste sig og jeg lagde mærke  til hvordan hende kusse stod let åbent og var smurt ind i safter og skum. Hun lagde sig  langsomt ned på det tykke badeforligger på gulvet og jeg lagde mig mellem hende spredte ben.  Jeg nød synet af hendes mørke kussehår og de smukke let åbne skamlæber der indbydende  omkransede hendes vidunderlige skede. Jeg holdte min lem ud foran hendes åbning og kigge  hende kort i øjnene, derpå lod jeg hele mit store stive pik glide op i hendes i ét ryk. Hun  gispede og stønnede,

– Uhmm ja knep mig , knep mig. Sprøjt dit sperm i mig, opfordrede hun frækt.

Jeg stødte nu i hårde lange stød, og jeg kunne både høre og mærke mine nosser klaske hver  gang jeg gik i bund. Hun lå der med lukkede øjne og bed sig frækt i læben. Bentes snævre  fisse strammede om min pik og jeg var snart ved at miste kontrollen. Jeg stønnede. Bente  stønnede og da hendes anden orgasme rullede ind over hende blev det for meget for mig. Jeg  trak mig ud og kravlede op til hendes bryster, imens jeg fortsatte med at gnide på min  dunkende pik, tog jeg fat i nakken på hende og lod mit lem være lige ud for hendes mund. Hun  havde kun nået at åbne munden halvt før min sæd sprøjtede ud i ansigtet på hende. Noget  ramte hende i munden andet ramte kinden, panden og halsen og jeg kom med et brøl. Bente  slikke sig frækt om munden og sagde, – Det var dejligt liderligt at mærke din stærke ophidselse. – I lige måde, svarede jeg med et drillende smil om munden.

SEX I DAG?

Vi blev enige om at får bragt lidt parmaskinke, rødvin og brød op i stedet for at klæde os  på og gå i ned i restauranten. Vi tog hotellets hvide badekåber på, og jeg ringede og  bestilte. Efter kort tid bankede det på døren. Bente åbnede døren. Uden for stod Marco med  et lidt nervøst smil, da han så at Bente kun havde badekåbe på. Bente bad ham komme ind og  han stillede bakken på bordet og begyndte at åbne vinen. Bente gik over ved spejlet og  begyndte at rede sit hår. Jeg kunne iagttage Marcos smugkigge på Bentes små trusser og bh,  der lå på stolen. Han fortsatte med at smile – næsten en smule genert, og jeg fornemmede en  svag rødmen, da han kunne se at jeg havde iagttaget ham. Jeg kunne samtidig se Bente  betragte Marco i spejlet. En svag bule i hans mørke bukser mere end antydede at han var  blevet ophidset af såvel der frække lingeri men formentlig også på grund af han vidste at  Bente var fuldstændig nøgen indenunder. Han så en smule forlegent på mig, og jeg smilede  tilbage.

Omsider havde han fået åbnet vinen, sagde  – Enjoy, your meal ! og vendte sig for gå. Bente havde lagt kammen og sagde – Thank you, Marco, imens hun gik over til ham og gav ham et knus.

Marco kiggede på mig og smilede endnu mere nervøst end før. Han så forvirret og forundret  ud. Han var sikkert ikke vandt til en så familiær omgang med hotellets gæster. Han takkede  og forlod os med et. – See you tomorrow !

Bente vendte sig smilende mod mig og sagde  – Så du hans ophidselse ? Jeg kunne i hvert fald mærke han var blevet stiv. Han kunne vist  ikke tåle at se mit frække undertøj, sagde hun og kiggede på sit undertøj, der lå der, frit  fremme, på stolen. – Nej knægten var vist gået hvis du havde rørt ham, drillede jeg. – Tror du virkelig ?, sagde Bente stolt. – Ja, helt sikkert, svarede jeg. – Han ser nu også meget sød ud, sagde hun drillede, men jeg kunne se på hendes ansigtsfarve  at hun rødmede lidt over sin egne lyst.

Næste morgen ville vi til stranden, og spurgte om vej i receptionen. Marcos far forsøgte at  forklare os vejen, men hans engelsk var ikke det bedste, og han fik hurtig fat i Marco, der  med en kuglepen tegne ruten ind på et kort. Stranden lå lidt afsides og kunne godt være  vanskeligt at finde, forklarede Marco. Vi lejede et af hotellets biler og vi begyndte at  pakke vores ting til turen. Madpakke, vin, badetøj, håndklæder, sololie og tæpper. Det  fyldte en del og Marco tog madkurven og vinen, og hjalp os ud til bilen.

– Har du ikke lyst til at komme med ?, spurgte Bente Marco, på engelsk – Så kan du vise os vejen ! Marco kikkede på mig, jeg nikkede og han smilte.  – OK, OK, sagde han og løb efter sit badetøj.

Jeg kiggede på Bente der smilte frækt. Og jeg kunne næsten gætte hvad hun gik og  forestillede sig.  Marco var hurtigt tilbage og vi kørte af sted. Jeg kørte og Marco sad på forsædet ved siden  af mig og forklarede undervejs hvor vi skulle dreje. Vejen gik temmelig stejlt ned, og den  delte sig flere gange, før vejen pludselig fik ende. Vi kunne ikke se vandet og jeg kiggede  på Marco der grinede og pegede over mod nogle klipper, der var 3 – 4 meter høj. Vi gik  forsigtig op ad klipperne og bag dem lå den smukkeste lille strand med solen, der skinnede  ind på det fineste sand og lidt højt, med svedent græs og små figenpalmer. Vi kunne ikke se  bilen fra stranden og stedet lå fuldstændig skjult. Vi var de eneste på stranden. Sikke et  held.

Vi bredte tæpperne ud og åbnede madkurven og et par flasker vin. Vi spiste alle det dejlige brød og spiste krydderoliven med en rigtig god rødvin til. Selv  Marco så ud til at ha’ det dejligt. Han blev lidt mere frigjort efterhånden som han fik  nogle glas vin. Vi pjattede og talte om Danmark og han om Ischia hvor han er født. Efter at  vi havde spist ville vi ligge lidt og sole os. Bente rejste sig og gik nogle hen mod  klippene, der vendte mod stranden, men da der åbenbart ikke var nogle steder hvor hun kunne  stå ugenert, vendte hun ryggen til og trak sweatshirten, shortsene og trusserne af og trak  sine badetrusser op. Jeg rejste mig og gjorde det samme. Marco havde smidt sin undertrøje og  shorts og han havde badebukser på indenunder. Jeg kunne se ham betragte Bentes bare bryster,  da hun kom smilende hen imod os. Vi gik alle I vandet, der var dejlig varmt men samtidig  forfriskende. Vi svømmede lidt rundt og gik så igen op for at få lidt sol. Bente spurgte om  jeg ville smøre hende ind I sololie. Hun lagde sig på maven først og jeg gned hende grundigt  ind, ikke mindst på og hendes smukke ben. Marco fik olien og smurte sit ansigt og brystkasse  og rakte hurtigt flasken tilbage. Han var brun over hele kroppen og trods hans kun 16 år,  var han yderst veltrænet og han havde endnu sin første barbering til gode.

Bente vendte sig om, kigge smilende på Marco og lod mig smøre hende ind foran. Jeg gned  forsigtigt og langsomt på hendes smukke og faste bryster og hendes brystvorter stivnede og  trak sig sammen, Da jeg nåede hendes mave kunne jeg se Marco vende sig om på maven og der  var ingen tvivl. Hans pik var blevet stiv af at se mig smøre Bente. Hun kigge på mig, for at  se om jeg også havde bemærket hans ophidselse. Jeg nikkede, smilende tilbage og hun lod sin  hænder gnide fast på hendes bryster og kneb med tommel og pegefinger sine brystvorter så de  blev stadig mere stive. Langsomt lod hun sin ene hånd glide ind under trussekanten og lod  som om hun ville fordele sololien. Jeg kunne se på hendes vejrtrækning, at hun var temmelig  ophidset ved tanken om Marco, der fulgte hendes hænders mindste bevægelse. Bente lå med  lukkede øjne og jeg kiggede over på Marco der nu havde vendt sig om på siden og ophidset  fulgte hendes hænders kærtegn af sit skød uden på trusserne. Mere og mere af hendes kussehår  blev synligt og effekten på mig var tydeligt. Min pik kunne næsten ikke være I badebukserne  mere, og synet af Marcos interesse for Bentes fisse ophidsede mig blot endnu mere. Bente  åbnede sine øjne, kikkede først på Marco, så på hans bule I badebukserne og derefter på mig.

– Må jeg gøre det med ham, spurgte hun, med usikker stemme. – Har du lyst ?, spurgte jeg drillende. – Ja…., må jeg ?? – Ja, min elskede, vis ham din smukke fisse !

Bente så på mine badebukser, der var ved at sprænges og hun smilte til mig og lod sin hånd  glide ned I mine badebukser og fiskede min stive pik ud I det fri. Hun gned på min pik og  lod samtidig den anden gribe Marcos højre hånd og førte den til sit højre bryst. Marco lod  sin hånd hvile næsten ubevægeligt på hendes bryst, som en dreng der ikke har meget erfaring.  Bente lod sin hånd glide ned I sine trusser og Marcos øjne fulgte hendes hånd og han  begyndte så småt at klemmer hendes bryster på en drenget måde, som jeg husker fra min  allerførste gang. Pludseligt så han på mig og på min pik, som Bente fortsat masserede I sin  hånd. Jeg nikkede smilende og han mod vendte åbenbart tilbage. Bente kikkede nu på Marcos  bule og tog forsigtig på hans erigerede lem, og lod sin hånd glide ned I hans badebukser.  Jeg kunne høre dem begge sukke af ophidselse. Bente slap min pik og brugte begge hænder til  at trække Marcos badebukser ned. Hans pik var erigeret men forhuden stadig fremme. Hans pik  var stor – af en dreng I hans alder – og indrammet af det sorte hår, der var I kontrast til  hans lysebrune hud. Bente begyndte straks at gnide på hans pik og nosser og jeg kunne igen  høre dem begge sukke og stønne højt. Synet af Bentes hænder på Marcos pik og nosser fik mig  til hurtigt at trække Bentes badetrusser ned og mine røg samme vej. Marcos øjne næsten  stirrede på Bentes åbne og våde kusse, da hun vendte sig mod ham lod sine ben glide ud til  siden så han bedre kunne se hende. Jeg drejede hende en smule om på ryggen og førte min  stive pik mod hendes åbne våde skamlæber og lod pikken glide langsomt ind. Bente sukkede nu  I takt med mine stød og førte sin mund hen til Marcos pik, trak hans forhud tilbage og lod  tungen spille på hans glans. Marco sukkede og snappede efter vejret da hun lod næsten hele  hans drengepik glide ind I hendes åbne mund. Marco havde lukket øjnene og jeg kunne se han  gjorde alt for at holde spermen tilbage, men med et brøl sendte han kaskade af sæd ind I  hendes åbne mund. Hun var nu så ophidset, at hun grådigt kiggede på og slikkede de dråber,  der til sidst flød langsomt ud af hans pik. Marco åbnede øjne og så resultatet af hans værk.  Bente rystede kraftigt og hendes orgasme kunne mærkes som kraftige sammentrækninger omkring  min pik. Min orgasme kom næsten samtidigt, og jeg lod mit sperm pumpe dybt ind I Bentes  stramme, våde kusse. Bente fortsatte med at sutte Marcos pik og den forblev stiv. Jeg trak  mig ud af Bente og jeg kunne se hvordan hun hurtig vendte sin kusse mod Marco og trak hans  stadig stive drengepik mod hendes spermvåde fisse. Hun gned på hans pik og lod hans pikhoved  køre hen over hendes klitoris, imens hun vrikkede med sit underliv og dermed førte hans pik  længere og længere ind I hendes liderlige kusse. Jeg havde ført begge min lår ind under  hendes arme og hun hvilede sit hoved på lidt på det en lår. Hun vedblev med at stirre  fascineret på hans pik, som til trods for at han lige havde tømt sin ladning I hendes mund,  stadig var stiv som før.  – Åååååhh, ja knep mig, Marco, knep mig, stik din drengepik ind I min fisse , næsten  stønnede hun,  – Per, se han er stadig liderlig, se han knepper mig, se hans pik I min fisse. Hun stak to  fingre ned omkring hans pik og klemte til.  Jeg krammede hendes bryster og hun vendte sig mod min pik og lod den glide ind I hendes  dejlig varme mund. Jeg kikkede på Marco, der med sin drengepik pumpede løs I Bentes kusse.  Det var liderligt at se på, og jeg kunne mærke min pik rejse sig igen.

– Må han sprøjte I min fisse ?, spurgte Bente, må han komme oppe I mig ? jeg er så liderlig,  at jeg har lyst at få mere sperm I min kusse. Jeg klemte hendes bryster som tegn på at det  var ok. – Ohhhhh jaaa…. Marco, knep min kusse, sprøjt I min fisse, kom med dit drengesperm inde I  mig….Marco forstod ikke hendes tilråb, men han var klart opmuntret og stirrede betaget på  Bentes smukke fisse. Jeg havde aldrig set Bente så liderlig som nu. Hendes skød og kussehår pressede sig stadig  kraftigere mod Marcos pik, der gled ud og ind og lod hendes skamlæber helt omkranse hans  glinsende pik.

Bente løftede sine ben op på Marcos skuldre og han gled helt I bund I hendes kusse. Bentes  øjne fulgte nøje hver bevægelse af hans pik og førte sin hånd ned til sin klitoris og med  kraftige cirkulerende bevægelser gned hun på den samtidig med at sveden fra Marcos pande ramte hendes mave.

Pludselig kom Bente med kraftige rystelser, der tydelig viste, at hendes orgasme var på vej.  Hun begyndte at gnide hårdt og hurtigt på min pik og greb ud efter roden af Marcos pik, og  imens hun næsten holdt op med at ånde gennemrystedes hun af en intens orgasme. Jeg kunne se  på Marcos ansigt, og høre på hans vilde brøl, at han var i gang med at fylde Bentes fisse  med sperm. Synet af Bentes næsten dyriske liderlighed betød, at jeg kort efter kom med store  kaskader af frisk sperm, der I store klatter landede på Bentes bryster.

Vi sank alle tre om på tæppet og gispede efter vejret. Bente lå stadig med Marcos pik inde I  sig og nulrede hans sorte hår imens han kyssede hendes bryster. Bente tog min pik I hånden  og hviskede: – Tak for en dejlig sexoplevelse .. min elskede.  – I lige måde …min elskede.

Vi var på hotellet I en uge, og det er vel ikke nødvendigt at sige, at det ikke var sidste  gang Marco deltog I vores sexlege. Men det er en anden historie, som jeg måske vil fortælle  en anden gang.